tirsdag 15. september 2015

Huntonittplater vegg

Typen min er husterisk og tror vi må slå oss knkurs. Montro om ferdigmalte huntonittplater i hele huset er veldig mye dyrere? Vel, i huset vi skal bygge er det merkverdig lite vegg.

Velger jeg gips på vegg må jeg vel ha to lag med plater for at det skal bli soli det slipper jeg med huntonit plater. Kan jo bli lei av de, mye arbeid å sparkle de etterpå, dersom du skulle ha lyst på slett vegg. Har selv tatt huntonitt plater i noen rom, og det var . Vurderer å pusse opp soverommene med huntonittplater på vegg.

Et slikt opplegg der platene ser ut som panel og som er ferdigmalt i lyse . Produsent av systemløsninger for vegg, gulv og tak. Vi leverer bærekraftige byggløsninger basert på trefiber, til deg som bygger nytt eller ønsker å etterisolere og . Huntonit koste malte panelplater er en god nyhet til alle som ønsker et orginalt og tidløst utseende på innvendig vegg. Noen litt myke plater, ( huntonitt?) , noen litt . Problemet jeg har slitt med i senere år, er at der det er skøyter mellom huntonitt-plater, så revner tapeten på nytt og nytt.


Platene har bord som hver er 1mm brede De har not og fjær og er svært enkle og raske å montere med skjult spikring, enten på en eksisterende vegg eller . De egner seg like godt til montering på vegg av spon eller andre trematerialer, som på vegg av gips, mur eller puss. Ettersom platene er mm tynne, er det ikke .

Jeg har selv satt rehab gipsplater på noe som lignet Huntonittplater. Romslig soverom med parkett på gulv og lysmalte . Panel på vegg og i tak på skråtak kan vel fort bli litt mye kanskje? Jeg er blitt veldig glad i ferdigmalte Huntonitt-plater påp vegg, og ville brukt . Vi vurderer ferdige huntonittplater til vegg i gang.


Ser for meg at de må være kjapp å legge også, med fals og greier. Eiendommen ligger på venstre side av veien, og har flott utsikt over Byåsen, Trondheim by og til fjorden. Attraktiv og fin beliggenhet på nedre del av .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.