fredag 6. mars 2015

Stihl ryddesag pris

Effektsterk trimmer med miljøvennlig 4-MIX motor. Sterk, lettstartet ryddesag for proffer som stiller høye krav til presisjon og driftssikkerhet. Med M-Tronic som standard får du maksimal effekt.

Mulig jeg blingser litt på prisen men det var kampanje pris som lå godt under . Robust profesjonell ryddesag med gressrydding som spesialitet. Vi forbeholder oss retten til endringer i den tekniske spesifikasjonen, pris og tilbehør . Svært effektsterk kW ryddesag med høy komfort, standardutstyr med.

Vi forbeholder oss retten til endringer i den tekniske spesifikasjonen, pris og tilbehør. Vi forhandler modeller fra Stihl, Jonsered og Honda. Robust,sterk og lettstartet profesjonell ryddesag med lang levetid. Denne ser egentlig bra ut til mitt bruk, og den ligger i prisklassen jeg har sett for meg: rundt 60kroner. Finn beste pris og les anmeldelser - vi hjelper deg å velge rett.


I prinsipp minner en ryddesag om en svær gresstrimmer, men med noen. Det er forskjell på vekten til Stihl FS 1og Ryobi Power XT. På pris vinner Ryobi klart, og liker du ikke å dra i startsnora er dette maskinen for deg.


STIHL KM 1Trimmer with circular saw blade + Brushcutter - Duration: 1:23.

Stihl FS 1- bensindrevet ryddesag med 4-MIX 41802000214. Robust og ergonomisk forbedret trimmer med lang leveti lave utslipp og lavt drivstofforbruk. Enkel å starte - med kun ett trekk i startsnoren!


Hus, hage og oppussing: Jeg skal altså kjøpe ryddesag og lurer på hvilken jeg skal kjøpe. Kjøpte idag en helt ny Stihl 250C motorsag. Har liten erfaring med motorsag fra før, men har fulgt brukermanualen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.