torsdag 16. januar 2014

Varmekabler i gang

Har lyst å bytte til fliser i den ytterste delen av gang. Den andre gangen er det også flis,men med varmekabler. I huset vi har kjøpt, er gangen nyoppusset med laminat, dessverre, men det er.

Da vi kjøpte var det fliser uten varmekabler i gangen, men nå har vi gjort om, . Fikk beskjed om at hvis jeg ønsket å legge fliser i en gang med sponplater som gulv, så måtte jeg legge. Jeg skal ha lavtbyggende varmekabler på et gulv på ca m2. Det er en viss risiko for at det skjer en sjelden gang når man legger 1varmekabler i året.

Fliser på gang og kjøkken er genialt og skal bytte til det etterhvert som vi pusser. Vi har fliser i gang, med varmekabler, og er veldig fornøyd. Legge flis med varmekabler under i yttergang. Hus, hage og oppussing: Tenkte jeg skulle hive meg i gang med og legge flis i . Vi leser i varmehåndboka og finner at anbefalt watt pr. Elektriker Skifte sikringsskap til automatsikringer, legge opp noen nye kontakter på to soverom, samt varmekabler i gang, som er ca.


Det er for eksempel vanskelig å rette opp i feilinstallerte varmekabler hvis gulvet er murt igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.